FAQ - Najczęściej zawadane pytania:

Jak to działa?

Serwis w którym się znajdujesz jest katalogiem polskich firm. Dodawać kolejne firmy do bazy może każdy internauta, czy właściciel firmy.

Za rozpatrzenie wniosku dodania firmy pobierane są drobne, jednorazowe opłaty za pomocą SMS (wpis podstawowy 2zł netto)

Jak dodać wpis?

  • Wejdź do odpowiedniej kategorii w katalogu
  • wejdź do odpowiadającej tematyce twojej strony podkategorii
  • wpisz url strony firmy którą chcesz dodać
  • staranie wypełnij forumularz (tytuł wpisu, opis firmy, jej dane, słowa kluczowe )
  • wybierz rodzaj wpisu, wyśij SMS o odpowiedniej treści na odpowiedni numer (koszty podane są w formularzu) i wpisz otrzymany Kod
  • możesz wybrać 2 do 5 dodatkowych podkategorii w których będzie wyświetlał twój wpis (w zależności od wybranego rodzaju)
  • naciśnij "Wyślij" i czekaj na akceptację strony (do 24h)

Jak usunąć wpis?

  • Gdy posiadasz konto w katalogu, zaloguj się i usuń wpis.
  • Gdy wpis był dodany bez rejestracji, możesz zarejestrować się na adres email podany przy dodawaniu wpisu, po zalogowaniu będzie można usunąc ten wpis
  • Gdy katalogowanie Twojej strony było zlecane komuś, możesz poprosić o usunięcie wpisu poprzez kontakt. Mail powinien być wysłany z domeny którą chcesz usunąć z katalogu.